Sennheiser MM 400

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Sennheiser MM 400 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

kemmelke 05-11-2010
Geschreven voor: Sennheiser MM 400

Als eerste een Jabra Halo geprobeerd, maar die was echt niet goed: hoge tonen slecht, overdreven bas, teveel ruis en rare 'processor' geluidjes. Met name de ruis was erg irritant, bij afspelen met het snoer kwamen de processor geluidjes te hard door.

Mijn hoop was gevestigd op de Sennheiser MM 400. Wat me tegenvalt is dat ook deze wat ruis heeft, maar dat valt meestal weg in het omgevingsgeluid. Daarnaast heeft de Sennheiser ook wat proccessor geluidjes, maar een stuk zachter dan de Jabra. De bassen echter zijn fenomenaal, super strak, zuiver en gedefinieerd, je hoort ineens veel dingen die je daarvoor nog nooit hebt gehoord (in dezelfde muziek dus). Het hoog is gewoon goed, maar het kan nog beter (ik weet het, ik ben verwend).

Al met al de beste die ik tot nog toe heb getest, maar nog niet perfect (maarja, wat is er tegenwoordig nog perfect).

Plussen:
+ Hele goede bassen
+ Prima hoog en midden
+ Fatsoenlijke afwerking
+ Diverse accessoires verkrijgbaar
+ Draagt goed, geen last van knellen of plakken

Minnen:
- Toch wat teveel ruis naar mijn idee
- Wat processor geluidjes